Program za Trudnice
Program za trudnice je novi program ovog kluba. Zašto smo ga uvrstili?
Pre više godina od jednog bračnog para, čalanova našeg kluba, smo saznali da će dobiti prinovu. Od tada smo sa našom članicom, trudnicom, uz konsultacju sa njenim lekarom nastavili da vežbamo po programu za trudnice. Naša članica je porošla bez trudničkih problema i imala lak i brz porođaj.
Ovakvih primera kod nas u klubu je više.

Većina trudnica je u nedomici da li za vreme trudnoće mogu vežbati ili ne.
Ne samo da je bezbedno vežbati za vreme trudnoće nego je i preporučljivo pod uslovom da nemate rizičnu trudnoću što bi značilo da se pre početka vežbanja konsultujete sa svojim lekarom.

Prednosti vežbanja u trudnoći su očigledne, osećaćete se bolje, povećaće se vaš nivo energije, sprečićete habanje zglobova(koji popuštaju usled normalnih hormonskih promena). Izgledaćete bolje jer vežbanje povećava protok krvi u koži, dajući joj zdrav sjaj. Pripremićete vaše telo za rađanje, jaki mišići i srce mogu u velikoj meri olakšati porođaj, a sticanje kontrole nad disanjem vam može pomoći da upravljate bolom pri porođaju.

Za vreme trudnoće težina fetusa trudnice vrši dodatni pritisak na donji deo leđa. Ovo vežbanje je zaduženo da spreči bol u leđima i u karličnom pojasu. Vežbanje je praćeno produbljenim disanjem, što skupa doprinosi smanjenju trudničkih problema i lakom i brzom porođaju .

Da bi žena dobro iznela trudnoću neophodno je da bude u optimističnom raspoloženju , da ima optimalnu ishranu, da ne radi teške poslove, da ima dobre smene rada i odmora i da vežba po posebnom program namenjenom tom stanju. U toku trudnoće, sistem vežbanja se prilagođava nastalim promenama.
Nivo na kom ćete vežbati za vreme trudnoće zavisiće od nivoa kondicije koju ste imali pre trudnoće.

AKO ŽELITE:
–          Smanjenje klasičnih trudničkih problema umora, zatvora, mučnine
–          Smanjenje bolova u lumbalnom delu kičme i karličnom pojasu što je redovna pojava u trudnoći
–          Smanjenje problema sa proširenim venama, oticanjem nogu, problema sa cirkulacijom
–          Bolji imunitet i veći nivo energije
–          Bolje stanje vašeg kardiovaskularnog sistema (srca i pluća)
–          Da popravite raspoloženje
–          Da smanjite rizik od pojave komplikacije u trudnoći
–          Da održite telesnu težinu koje ste imali pre trudnoće(ne računajući težinu fetusa)
–          Mogućnost brzog i lakog porođaja
–          Brz povraćaj na predhodno fiziološko stanje
–          Da sa lakoćom obavljate novonastale obaveze nakon porođaja

OVO JE IDEALAN PROGRAM ZA VAS.

*** SVAKA NAŠA ČLANICA KOJA JE VEŽBALA U PROGRAMU ZA TRUDNICE
NAKON POROĐAJA IMA GRATIS JEDAN MESEC VEŽBANJA ***

Naša praksa je pokazala da najbolji uticaj na ženu ima sistem u kom one vežbaju pre trudnoće, za vreme trudnoće i nakon porođaja. Žene koje su fizički aktivne,redovno vežbaju pre tudnoće lakše će podneti novonastale promene u trudnoći. Zbog toga Vam preporučujemo, ako planirate da ostanete u drugom stanju, a ne vežbate, da obavezno to učinite. Umerena telesna aktivnost će biti delotvorna i za trudnicu i za razvoj fetusa.

trudnice
trudnice 2